2013. január 4., péntek

Álmodtam egy világot magamnak...

Új év, új élet...
Nehezebben indul be a blog, mint hittem volna.
Először is nyáron adva volt egy szoba, amit elkezdtem fejben átalakítani.
Majd jött a munka, ami lassította a folyamatot.
Októberben viszont kidobásra került az ágyam. Majd 1 hónapig válogattam, mire megtaláltam álmaim ágyát.
Viszont szeder színű. Ami nem illik bele a koncepcióba. Így először is szín sémákat kutattam, amit nehezít, hogy van egy komplett barna-fehér bútor család becsempészve a szobámba. Sokáig csak a sárga-lila kombináció járt a fejemben, amivel csak az a gond, hogy születésem óta - most először nem- mindig a sárga valamelyik árnyalatában éltem. Pedig nem is szeretem a sárgát.
De most ráakadtam a megfelelő színkombinációra, és már ki is választottam a hozzá illő festéket.

Letsgetpartystarted!



Nincsenek megjegyzések: