2012. július 26., csütörtök

Félórás esti mókázás

Szoba átalakításom lassabban halad, mint gondoltam.
Addig is lefoglalom magam.
Előtúrtam egy használatom kívüli Ikeás tükröt, pink akril festéket, csillámport, kétoldali ragasztót.
1. Wordben kiválasztottam egy egyszerűbb, de mutatós betűtípust. Nyomtatáskor közölte velem, hogy nincs elég festék, de nem estem pánikba. Monitorra ráhelyeztem a papírt és körbe rajzoltam. 

2. Ezt követően segítségül hívtam az ablakot. A papír hátoldalára - ahol a minta volt- felragasztottam egy csík kétoldali ragasztót, majd így tükrözve is átrajzoltam a mintát a biztonság kedvéért. Ezt már alkoholos filccel. Használaton kívüli rajztáblán egy sniccer segítségével ki is vágtam. Mivel már maga a betűk is eléggé elnagyoltan kerültek a papírra, így kedvemre alakítgathattam a vágás során. 


 3. Kétoldalú ragasztó segítségével könnyen rögzítettem a feliratot a tükörre.
 4. Ezt követte a festés. Először csak simán jól felhígított festékkel megnéztem, hogy mennyire folyik alá a festék. Majd ugyanebbe a híg festékbe beleöntöttem rengeteg piros, arany és ezüst csillámot. Ecset segítségével nehezen tudtam egyenletesen szétoszlatni rajta, így fültisztító pálcikával oldottam meg az ekkor már nagyon sűrű trutyi felhelyezését.
 5. Éjszakára hagytam megszáradni. Másnap egy laza mozdulattal és sok kapirgálással eltávolítottam a ragasztócsíkot. Az eredmény sikerességén meg lepődtem. Pár csepp átfolyást egy puha fapálcával könnyen és karcmentesen eltüntettem. Íme a még mancsos végeredmény:

Nincsenek megjegyzések: